Asignación en espazos dos grupos de docencia y horarios

Alumnos en primeiro primeira vez y de continuación

Alumnos matriculados en primeiro por primeira vez:

Acabamos de publicar a asignación en espazos dos grupos de docencia e horarios dos alumnos matriculados en primeiro por primeira vez. Ao longo desta semana abriranse os formularios de solicitude de cambio de grupo por causas xustificadas e de permuta de grupo entre dous alumnos con matrícula equivalente. Estes formularios permanecerán abertos entre a súa publicación e o vindeiro 22 de setembro.

Alumnos con matrícula de continuación:

Máis adiante  tamén publicaremos a asignación de grupos e horarios aos alumnos con matrícula de continuación. Esta ano se están a producir incidencias na matrícula relacionadas con un erro na carga do plan de estudos na aplicación de matrícula, que están a producir un retraso considerable neste proceso. Estos alumnos tamén poderán facer uso dos formularios de permuta e cambio de grupo por causas xustificadas cando reciban a súa asingación.