Facultad de Informática de A Coruña

EVERIS E A TRANSFORMACIÓN DIXITAL

Vostede está aquí

ACERCA DE everis

everis é unha compañía comprometida co talento novo, pensada para que os seus integrantes aprendan e gocen do que fan. A everis gústalle contar con talento local de alta cualificación, por iso en Galicia, máis do 90% dos seus consultores son titulados do tres Universidades Galegas.

O  labor de everis é a de crear solucións tecnolóxicas e de negocio para os seus clientes. Pertence ao gupo xaponés NTT DATA. Desenvolve proxectos tecnolóxicos que facilitan o día a día das empresas coas que traballa, co uso de ferramentas innovadoras da man de grandes profesionais. Actualmente, son máis de 21.000 persoas as que forman esta gran familia, con presenza en 16 países repartidos por Europa, USA e Latinoamérica.

everis ofrece a opción de realizar tanto prácticas como Traballo Fin de Grao con eles. Así o estudante pode gañar experiencia no que che gusta mentres dá o empuxón final aos teus estudos para obter o teu título profesional. O estudante formará parte dun equipo de persoas no que as súas ideas se teñen en conta e onde é un máis desde o principio. Ademais, cando acabe a carreira terá a posibilidade de incorporarse á compañía.

Podes consultar máis información na web de everis.

“La transformación está en ti”

"everis Love Technology"

“Salesforce”

ARE YOU WAKE UP?

Wake Up é unha serie orixinal de everis e NTT DATA para inspirarnos xuntos e descubrir como, neste 2018, imos transformar o mundo a través das tecnoloxías exponenciais.

Mira aquí máis capítulos.

Facultade de Informática da Coruña

Campus de Elviña s/n C.P. 15071 A Coruña