Deportista, adestrador, técnico, xuiz ou árbitro

Alto nivel, alto rendemento deportivo

Se es deportista, adestrador/a, técnico/a, xuíz/a ou árbitro/a de alto nivel, alto rendemento deportivo, e rendemento deportivo ou se participas en competicións de ámbito nacional e queres beneficiarte das diferentes axudas que aparecen na Normativa de Deportista de Alto Nivel da Universidade da Coruña que che permitan compatibilizar a túa preparación e práctica competitiva cos teus estudos universitarios, este é o teu espazo.

A Vicerreitoría de Divulgación, Cultura e Deporte, a través da Área de Deportes da UDC, abre o primeiro prazo para solicitar a condición de Deportista de Alto Nivel da UDC (DANUDC) para o curso 2024/2025. Poderanse presentar solicitudes neste primeiro prazo desde o 23 de agosto ata o 15 de setembro de 2024.

Inscríbete con nós no seguinte enlace e pasa a ser un DANUDC!